Fraktpolicy
hello@shefarersco.se
Vi levererar nu över hela världen!
Vissa produkter räknas som känsliga och skickas i ett separat paket för att säkerställa att de inte skadas under transporten.
Din varukorg kommer automatiskt att debitera dig i din valuta.
*Kunder utanför EU ansvarar för eventuella importskatter och tullar som kan förekomma.
Leverans
När kommer jag att få min beställning?
Vanligtvis tar det 3-7 dagar att uppfylla en beställning, varefter den skickas ut. Leveranstiden beror på var du befinner dig, men typiska leveranstider är 5-15 arbetsdagar.
Var kommer min beställning att skickas från?
Vi samarbetar med ett företag för beställningsuppfyllnad på begäran som är baserat i Lettland. Din beställning kommer att skickas direkt till dig från deras klädhus.
Kommer jag att debiteras tull för min beställning?
En extra tull- och skatteavgift kan förekomma för internationella beställningar.
Beställningar
Hur tillverkas dina produkter?
Vi samarbetar med printful som i dagsläget tillverkar alla våra produkter i sin fabrik i Riga, Lettland.
Tips: Kolla in Printfuls produktionsfilmer för att se hur vi utför specifika produkter.
Hur spårar jag min beställning?
Du får en spårningslänk via e-post när din beställning skickas ut. Om du har några frågor om din spårning eller försändelse kan du kontakta oss på
hello@shefarersco.se
Jag har fått en felaktig/skadad produkt, vad ska jag göra?
Vi är ledsna om produkten du beställde kom skadad. För att hjälpa oss att lösa detta snabbt för dig kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på hello@shefarersco.se inom fyra veckor med foton av den skadade produkten, ditt ordernummer och andra detaljer du kan ha om din beställning. Vi återkommer till dig med en lösning så snart som möjligt!
Kommer jag att debiteras tull för min beställning?
En extra tull- och skatteavgift kan förekomma för internationella beställningar. Denna avgift ligger inte inom vår kontroll och bedöms av ditt lokala tullkontor. Tullpolicyn varierar kraftigt för varje land så kontrollera direkt med ditt lokala tullkontor för att se om de tillämpar tullar och skatter på dina inköp.
Min beställning borde vara här vid det här laget, men jag har fortfarande inte fått den. Vad ska jag göra?
Innan du kontaktar oss kan du hjälpa oss genom att göra följande:
Kontrollera din leveransbekräftelse för eventuella fel i leveransadressen.
Fråga ditt lokala postkontor om de har ditt paket.
Gå till dina grannar om budet har lämnat paketet hos dem.
Om leveransadressen var korrekt och paketet inte lämnades på postkontoret eller hos din granne, ta kontakt med oss på hello@shefarersco.se med ditt ordernummer.
Om du hittade ett fel i leveransadressen kan vi skicka dig en ersättningsbeställning, men transporten står på din egen bekostnad.